Subject: 24026 Männitiigi kinnistu juurdepääs, eskiisi kooskõlastamine
From: "Karl Kadak Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 15:45:25 +0300

Tere!

Oleme projekteerimas Aarna OÜ tellimusel Tartu maakonnas Nõo vallas
Nõgiaru külas Männitiigi kinnistu ristumiskohtade põhiprojekti (Roadplan
OÜ töö nr 24026)

ristumiskohta riigiteega 22192.

Projektiga nähakse ette 2 ristumiskohta riigiteega 22192. Transpordiamet
on väljastanud projektile ka tingimused  05.12.2023 nr 7.1-1/23/23667-2

Oleme valmis saanud lahenduse esmase eskiisi ning seoses sellega
sooviksime saada tagasisidet või kooskõlastust eskiisile.

Eskiis ja tingimused on leitav lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/24026MnnitiigiMS465/EoUDvS1C12FP
mwxwwRck-GwBakAtPKET_kfha6nIUk5mMQ?e=TXZnri>  2024-08-16 PDF eskiis

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuht

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn